Post with vertical photo
13 mayo, 2014
Charla Dr. Gonzalo Olmedo «Herramientas de Investigación para la interactividad en TV»
16 mayo, 2014

Content builder for posts

Lorna Chacón / lorna.chacon@ucr.ac.cr Michelle Ferris y Marco Sánchez son dos nuevos docentes que incian labores en la ECCC este primer semestre del 2014. Ellos asistieron al encuentro académico y también a una inducción para profesores de primer ingreso junto con la Directora, Lidieth Garro.   Las y los docentes de la Escuela de Ciencias de la Comunicación Colectiva celebraron el pasado 2 de febrero su ya tradicional Encuentro Académico, en el cual profundizaron sobre el nuevo Plan de Estudios 2012. La agenda del encuentro, que se realizó en en el Kiosco de las Instalaciones Deportivas de la Universidad de Costa Rica, se concentró en dos grandes temas: Entendiendo el Plan de Estudios 2012” y Aprendizajes y Retos en dos años del plan 2012”.

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestib ulum tortor quam, feugiat vitae, ultricies eget, tempor sit amet, ante. Donec eu libero sit amet quam egestas semper. Aenean ultricies mi vitae est. Mauris placerat eleifend leo.

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam, feugiat vitae, ultricies eget, tempor sit amet, ante. Donec eu libero sit amet quam egestas semper. Aenean ultricies mi vitae est. Mauris placerat eleifend leo. Quisque sit amet est et sapien ullamcorper pharetra. Vestibulum erat wisi, condimentum sed, commodo vitae, ornare sit amet, wisi. Aenean fermentum.

Vestibulum erat wisi, condimentum sed, commodo vitae, ornare sit amet, wisi. Aenean fermentum, elit eget tincidunt condimentum, eros ipsum rutrum orci, sagittis tempus lacus enim ac dui. Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat. Aliquam erat volutpat. Nam dui mi, tincidunt quis, accumsan porttitor.

1Sed est elit posuere ac semper at hendrerit a neque?
Lorem ipsum dolor sit amet tempor ac, laoreet feugiat. Proin id dui. Integer a placerat at, mollis nunc vel neque sollicitudin augue sit amet magna. Donec aliquam dictum quis, tincidunt molestie, neque nibh ultricies nec, aliquam purus. Fusce convallis non, facilisis sodales. Vivamus sem at augue. Nulla et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Vivamus justo.
2Donec vestibulum justo a diam ultricies pellentesque?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce velit tortor, dictum in gravida nec, aliquet non lorem.

Donec vestibulum justo a diam ultricies pellentesque. Quisque mattis diam vel lacus tincidunt elementum. Sed vitae adipiscing turpis. Aenean ligula nibh, molestie id viverra a, dapibus at dolor. In iaculis viverra neque, ac eleifend ante lobortis id. In viverra ipsum ac eros tristique dignissim. Donec aliquam velit vitae mi dictum.

3Quisque mattis diam vel lacus tincidunt elementum?
4Integer a placerat at, mollis nunc vel neque sollicitudin?

Aenean fermentum, elit eget tincidunt condimentum, eros ipsum rutrum orci, sagittis tempus lacus enim ac dui. Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat. Aliquam erat volutpat. Nam dui mi, tincidunt quis, accumsan porttitor, facilisis luctus, metus.

Vitae adipiscingQuisque loremFusce velit

Vestibulum erat wisi, condimentum sed, commodo vitae, ornare sit amet, wisi. Aenean fermentum, elit eget tincidunt condimentum, eros ipsum rutrum orci, sagittis tempus lacus enim ac dui. Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat. Aliquam erat volutpat. Nam dui mi, tincidunt quis, accumsan porttitor, facilisis luctus, metus

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus magna. Cras in mi at felis aliquet congue. Ut a est eget ligula molestie gravida. Curabitur massa. Donec eleifend, libero at sagittis mollis, tellus est malesuada tellus, at luctus turpis elit sit amet quam. Vivamus pretium ornare est.